بهترین تریمر مخصوص صورت فلیپس

اصلاح تریمر نوعی تکنولوژی در اصلاح صورت است که در آن دو تیغه موازی بصورت مستقیم بر روی هم قرار میگیرند و موهای صورت یا بدن را از وسط می برند. در این مقاله با چند مورد از بهترین تریمر مخصوص صورت فلیپس آشنا می شویم. فروشگاه آی زیبا عرضه کننده انواع لوازم بهداشتی و آرایشی شما را به مطالعه این مقاله دعوت میکند.

ماشین اصلاح فلیپس مخصوص صورت مدل BT-5190/85

یک ماشین ریش تراش با قیمت مناسب و کارایی فوق العاده می باشد که شما می‌توانید به راحتی برای اصلاح ریش های بلند هم استفاده نمایید.

ماشین اصلاح فلیپس مخصوص صورت مدل BT-5190/85 یک ماشین ریش تراش با قیمت مناسب و کارایی فوق العاده می باشد که شما میتوانید براحتی برای اصلاح ریش های بلند هم استفاده نمایید.

در جعبه این ماشین اصلاح یک عدد تریمر فلیپس مدل BT-5190 و یک عدد موزن گوش و بینی مدل NT1151 قرار داده شده است. تریمر فلیپس دارای یک عدد شانه کشویی می باشد که از سایز 0.4 تا سایز 10 میلیمتر را می توانید اصلاح نمایید. در این محصول از باتری  Ni–M (نیکل-متال) استفاده شده است. شما با یک ساعت شارژ می‌توانید از دستگاه به مدت 60 دقیقه استفاده نمایید. این دستگاه یک ماشین اصلاح قابل شستشو بوده و شما میتوانید بعد از هر بار اصلاح تیغه های دستگاه را با آب شستشو نمایید.‌ اما توصیه ما به شما این است که برای بالا بردن عمر دستگاه هیچگاه دستگاه را زیر آب نگیرید .


جنس تیغه های این ماشین اصلاح به شکلی طراحی شده است که  آسیب کمتری به پوست شما وارد کند. با تیغه هایی از جنس آهن مخصوص ضد زنگ شما میتوانید سریع تر و راحت تر اصلاح نمایید .

جنس تیغه های این محصول به شکلی طراحی شده است که  آسیب کمتری به پوست شما وارد کند. با تیغه هایی از جنس آهن مخصوص ضد زنگ شما میتوانید سریع تر و راحت تر اصلاح نمایید.
این ریش تراش مناسب برای همه نوع صورتی میباشد . با فناوری بکار رفته و طراحی  مخصوص تیغه هاشما میتوانید اصلاحی یک دست و تمیز را داشته باشید.

ماشین اصلاح فلیپس مخصوص صورت سری 5000 مدل BT-5190/85

دارای یک شانه بوده که میتواند موهای صورت شما را لیفت کرده و به صورت کامل صورت شما را اصلاح کند. موزن گوش و بینی داخل جعبه کامل ضد آب بوده و با باتری قلمی بهترین اصلاح را برای شما انجام میدهد.

ماشین اصلاح فلیپس دارای یک سال گارانتی موتور و باتری می باشد. شما می توانید با این دستگاه هم به صورت شارژی و هم برقی با خیال راحت اصلاح نمایید. در ماشین اصلاح که به صورت تریمر باشند بهتر است پس از هر بار استفاده تیغه ها را با روغن پارافین مایع روغن کاری نمایید.

ماشین اصلاح فلیپس مخصوص صورت مدل BT-5203

یک ماشین ریش تراش با قیمت مناسب و کارایی فوق العاده می باشد که شما میتوانید براحتی برای اصلاح ریش های بلند هم استفاده نمایید.

یک ماشین ریش تراش با قیمت مناسب و کارایی فوق العاده می باشد. که شما میتوانید براحتی برای اصلاح ریش های بلند هم استفاده نمایید.
محتوای این بسته یک عدد تریمر فلیپس مخصوص اصلاح صورت مدل BT-5203 یک عدد موزن گوش و بینی مدل NT1153 می باشد. تریمر فلیپس دارای یک عدد شانه کشویی می باشد که از سایز 0.4 تا سایز 10 میلیمتر را می توانید اصلاح نمایید.

در این محصول از باتری  Li-Ion (لیتیوم آیون) استفاده شده است .

شما  با یک ساعت شارژ میتوانید از دستگاه به مدت 60 دقیقه استفاده نمایید . این دستگاه یک ماشین اصلاح قابل شستشو بوده و شما میتوانید بعد از هر بار اصلاح تیغه های دستگاه را با آب شستشو نمایید . اما توصیه ما به شما این است که برای بالا بردن عمر دستگاه هیچگاه آنرا زیر آب نگیرید .

این محصول یک ماشین اصلاح کاملا ضد آب بوده و شما میتوانید در محیط های مرطوب مانند حمام استفاده نمایید . اما توصیه ما به شما این است که برای بالا بردن عمر دستگاه هیچگاه دستگاه را زیر آب نگیرید .
جنس تیغه های این دستگاه به شکلی طراحی شده است که  آسیب کمتری به پوست شما وارد کند. با تیغه هایی از جنس آهن مخصوص ضد زنگ شما میتوانید سریع تر و راحت تر اصلاح نمایید.
جنس تیغه های این محصول به شکلی طراحی شده است که  آسیب کمتری به پوست شما وارد کند. با تیغه هایی از جنس آهن مخصوص ضد زنگ شما میتوانید سریع تر و راحت تر اصلاح نمایید.

این ریش تراش مناسب برای همه نوع صورتی میباشد و اصلاحی یک دست و تمیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دارای یک شانه بوده که میتواند موهای صورت شما را لیفت کرده و به صورت کامل صورت شما را اصلاح کند.

این دستگاه مناسب برای همه نوع صورتی میباشد و اصلاحی یک دست و تمیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دارای یک شانه بوده که میتواند موهای صورت شما را لیفت کرده و به صورت کامل صورت شما را اصلاح کند.

موزن گوش و بینی داخل جعبه کامل ضد آب بوده و با باتری قلمی بهترین اصلاح را برای شما انجام میدهد. ماشین اصلاح فلیپس مخصوص صورت سری 5000 مدل BT-5203 دارای یک سال گارانتی موتور و باتری می‌باشد. شما می توانید با این دستگاه هم به صورت شارژی و هم برقی با خیال راحت اصلاح نمایید. این مطلب برای خرید بهترین تریمر مخصوص صورت فلیپس می باشد که میتوانید در بازار پیدا کنید.

فروشگاه آی زیبا

فروشگاه آی زیبا عرضه کننده بهترین مسواک های برقی از برندهای معتبر می باشد. همچنین محصولات دیگری از قبیل ریش تراش ، دستگاه اصلاح بدن ، سشوار و سایر لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه و یا با شماره های آی زیبا تماس بگیرید . در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.