دستگاه های اصلاح بانوان

استفاده از دستگاه های اصلاح بانوان امروزه بیش از هر زمان دیگری رایج شده است. خانم ها برای داشتن صورت و بدنی بدون مو اقدام به انجام لیزر، استفاده از دستگاه های اصلاح بانوان و یا استفاده از تیغ، ژیلت، پودرها و کرم های موبر می کنند. برخی از خانم ها هم ترجیح می دهند در آرایشگاهها و مراکز اپیلاسیون از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

ما در این مقاله بیشتر قصد داریم به موضوع انواع دستگاه های اصلاح بانوان ، مزایای استفاده از دستگاه و کاربردهایشان بپردازیم. اگر علاقمند هستید در مورد این موضوع مطالب مفیدی بیاموزید با فروشگاه آی زیبا عرضه کننده انواع دستگاهها و لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی همراه باشید. شما می توانید بهترین دستگاه های اصلاح بانوان را از فروشگاه آی زیبا با قیمت مناسب و کیفیت اصل و اورجینال تهیه نمایید.

انواع دستگاه های اصلاح بانوان

دستگاه های اصلاح بانوان به دو دسته کلی تقسیم می شوند. دسته اول که از نوع ماشین تراش هستند و کارکردی شبیه تیغ و ژیلت دارند. یعنی موی بدن یا صورت را از انتهایی ترین قسمت که به پوست متصل است کات می کنند. در این روش دردی احساس نمی شود چرا که قسمت مرده مو از بدن جدا می شود. ماشین های اصلاح آقایان همگی از این نوع هستند چرا که صورت آقایان موهای ضخیم تری نسبت به خانم ها دارد و از روشهای دیگر نمی توان برای اصلاح استفاده کرد.

دسته دوم که به اپیلیدی معروف شده راهکاری شبیه اپیلاسیون دارند. یعنی مو از قسمت ریشه از داخل پوست بیرون کشیده می شود. این روش با درد و سوزش همراه است چرا که مو از قسمت انتهایی داخل پوست که به عصب درد متصل است جدا می شود. البته در ماشین های اصلاح با روش اپیلاسیون راهکارهایی برای کاهش درد اندیشیده شده که یکی از آنها استفاده از یخ برای خنک کردن پوست برای کاهش التهاب است.

برخی از ماشین های اصلاح که در بازار موجودند هر دو سری را دارند که در صورت نیاز از هر یک از آنها استفاده کنید. برای افرادی که موهای ضخیمی دارند استفاده از روش ماشین تراش توصیه می شود. برای راهکار طولانی مدت به این دسته از افراد توصیه می شود که روش لیزر موهای زائد را برای رهایی از شر موهای صورت و بدن خود انتخاب کنند.

دستگاه های اصلاح بانوان خرید انواع دستگاه اصلاح

مزایای استفاده از دستگاه های اصلاح بانوان

  • برای استفاده از دستگاه های اصلاح بانوان نیازی به پریز برق ندارید. بلکه می‌ توانید با استفاده از باتری در هر.کجا،.حتی جاهایی که دسترسی به پریز برق ندارید کار اصلاح صورت و بدن را انجام دهید.
  • برخی از مدل های دستگاه های اصلاح بانوان را می توان در حمام و حتی زیر دوش آب استفاده کرد. این محصولات ضدآب هستند و برای شیو کردن بدن در حمام کاربرد دارند.
  • دستگاه های اصلاح بانوان برای خانم‌ هایی که دارای مشغله ی زیادی هستند.و وقت رفتن به آرایشگاه ها ندارند بسیار مفید است. برای یک اصلاح ساده در آرایشگاه باید چند ساعت وقت صرف کرد که با استفاده از دستگاه های اصلاح بانوان این مشکل حل شده است و شما در هر زمان و مکانی می توانید از آن استفاده کنید.
  • شما با خرید دستگاه اصلاح دیگر.نیازی به خرید تجهیزات و وسایل دیگر ندارید و یا دردسر هایی که در روش‌.های اپیلاسیون وجود دارد را تجربه نمی‌ کنید.
  • استفاده و خرید یک دستگاه اصلاح.در طولانی مدت برای شما مقرون به صرفه است چرا که شما دیگر نیازی به رفتن به آرایشگاه و صرف هزینه برای اصلاح صورت و بدن ندارید.
  • استفاده از دستگاه اصلاح به جای تیغ و ژیلت موجب می شود پوستی صاف و شفاف داشته باشید و از تیره شدن و جوش زدن پوست جلوگیری می کند.
  • دستگاه های اصلاح که به صورت اپی لیدی هستند سرعت رشد مو را کاهش داده و بعد از چند بار استفاده موها ظریف تر شده و رشدشان کندتر می شود.
  • دستگاه‌ های اصلاح بانوان قادر هستند که موهای بسیار.کوتاه شما را هم از ریشه بکنند. در مقایسه با روش‌ های اپیلاسیون این موضوع بسیار اهمیت دارد.چرا که در اپیلاسیون امکان دارد موهای نازک و باریک شما کنده نشوند. در صورتی‌ که این دستگاه‌ ها.بدن شما را عاری از هر مویی می کند حتی موهای نیم میلی‌ متری را.
  • شما با دستگاه اصلاح می توانید در کمتر از 30 دقیقه کار اصلاح صورت و بدن خود را انجام دهید و این در حالیست که وقتی که صرف رفت و برگشت و زمان تلف شده در آرایشگاه می کنید بسیار بیش از این خواهد بود. این موضوع برای افرادی که مشغله زیادی دارند بسیار مهم است.
  • دستگاه های اصلاح بانوان بسیار کوچک و کم جا هستند و برای مسافرت به راحتی می توان آنها را در چمدان جای داد.

مطلب مرتبط : چند نکته هنگام استفاده از اپی لیدی

دستگاه های اصلاح بانوان مزایای دستگاه اصلاح

فروشگاه آی زیبا

فروشگاه آی زیبا عرضه کننده بهترین دستگاه های اصلاح بانوان از برندهای معتبر براون، فیلیپس و … اصل و اورجینال می باشد. همچنین محصولات دیگری از قبیل ریش تراش ، سشوار ، مسواک برقی و سایر لوازم بهداشتی و آرایشی نیز در این فروشگاه عرضه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه و یا با شماره های آی زیبا تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.