سشوارها براساس توان، اندازه و ویژگی های مختلف به سه دسته سشوارهای خانگی، نیمه حرفه ای و حرفه ای دسته بندی می شوند. اگر می‌خواهید همیشه موهایی آراسته و زیبا داشته باشید با فروشگاه آی زیبا در این مقاله همراه باشید تا با انواع سشوارها آشنا شوید. همچنین بهترین برندهای سشوارهای خانگی، نیمه حرفه ای و حرفه ای در این مطلب به شما معرفی می شوند پس با ما همراه باشید.

سشوارهای خانگی، نیمه حرفه ای و حرفه ای

همانطور که گفتیم سشوارها انواع گوناگونی دارند که در اینجا قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم:

مدل‌های خانگی

سشوارهای خانگی توان کم، سرعت کم، حرارت کم و تنظیمات ساده ای دارند که برای سشوار کشیدن عالی توصیه نمی شوند. از این نوع سشوارها بیشتر برای خشک کردن موها استفاده می شود. هرچند که این سشوارها در مقایسه با سایر انواع سشوار قیمت ارزان‌تری دارند اما توصیه نمی کنیم برای خرید سشوار، این مدل ها را انتخاب کنید.

مدل‌های نیمه حرفه‌ای

سشوارهای نیمه حرفه ای سرعت متوسط ، حرارت متوسط و تنظیمات کمی بیشتر نسبت به مدل های خانگی دارند و همچنین بازه قیمتی متوسطی دارند. این دسته از سشوارها برای مصارف خانگی توصیه می شوند چرا که به اندازه سشوارهای معمولی خانگی ابتدایی و ساده نیستند و از طرفی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از سشوارهای حرفه ای هستند.

مدل‌های حرفه‌ای

این مدل ها تمام چیزی هست که شما به آن نیاز دارید. شاید فکر کنید شما یک آرایشگر حرفه ای نیستید و استفاده از این مدل ها هزینه اضافی است اما واقعیت خلاف این موضوع است. مدل های حرفه ای به سرعت و براحتی به موهای شما حالت میدهند و با ویژگی ها و لوازم جانبی مناسب مانند یک آرایشگر حرفه ای می توانید موهای خود را سشوار کشیده و آراسته کنید.

تجربه ما اثبات کرده است که حتما با خرید سشوار حرفه ای و استفاده از مدل های پیشرفته و حرفه ای رضایت کامل را بدست خواهید آورد. با ویژگی‌های بهترین سشوارها هنگام خرید سشوار آشنا شوید.

سشوارهای آیونیک (یون دار)

اگر موهای ضخیم و یا فر دارید خرید سشوارهای آیونیک برای شما مناسب است. سشوارهای آیونیک، با یون‌های منفی از حجیم شدن موها جلوگیری کرده و باعث می‌شود موها درخشندگی بیشتری پیدا کنند و همچنین سریعتر خشک شوند. اگر موهای شما نازک و ظریف هستند بهتر است خرید سشوارهای آیونیک و یون دار را انتخاب نکنید.

سشوار سرامیکی

فضای داخلی سشوارها با مواد سرامیکی و یا چینی پوشیده می‌شود تا گرما به شکل یکنواخت و بدون داغ شدن بدنه سشوار به بیرون رانده شود. سشوارهای با پوشش سرامیکی برای هر نوع مویی مناسب خواهد بود. در کنار پوشش سرامیکی ویژگی آیونیک یا همان یون‌های منفی باعث می‌شود موهای شما سریعتر خشک شده و از وز و فر شدن موهای شما جلوگیری کند. بعضی از مدل‌های پیشرفته و جدید دارای تکنولوژی مادون قرمز هستند که باعث می‌شود گرما به داخل موهای شما نفوذ کرده و از داخل به سمت بیرون خشک شود.

سشوارهای تیتانیومی

اگر حجم موهای شما زیاد است و به گرمای بیشتری نیاز دارید سشوارهای تیتانیومی برای شما مناسب است. سشوارهای تیتانیومی زمان خشک کردن کوتاه تری به ارمغان می‌آورند. همچنین این سشوارها سبک تر بوده و استفاده آسان تری از آن خواهید داشت.

نکاتی که در هنگام خرید سشوار باید به آنها توجه کنید

اگر قصد خرید سشوار دارید بهتر است نکاتی را در این خصوص رعایت کنید تا خرید مناسبی داشته باشید و بتوانید تا مدتها از آن استفاده کنید. برخی از این نکات به شرح زیر است:

قدرت (توان) سشوار را در نظر بگیرید

قدرت سشوار به ما می‌گوید که چقدر قوی و پرسرعت خواهد بود. هرچه توان سشوار (که با عدد وات معرفی می‌شود) بیشتر باشد می‌توانید با سرعت بیشتری موهای خود را خشک کنید. مدل‌های با توان کمتر ارزان تر هستند و در اغلب موارد به علت عدم کارایی مناسب دوباره اقدام به خرید سشواری با توان بالاتر خواهید کرد. به طور کلی حداقل توان مناسب برای یک سشوار ۱۵۰۰ وات و بیشتر است. قدرت در خرید بهترین سشوار از اهمیت زیادی برخوردار است.

سشوارهای حرفه ای با توان ۲۰۰۰ وات

اگر موهای ضخیم و پر حجم دارید بهتر است خرید سشوار با توان ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات را در نظر بگیرید. این مدل‌ها به سشوار حرفه ای معروف هستند و در آرایشگاه‌ها استفاده زیادی دارند. پس با خرید سشوار با توان بالا به کیفیت سشوار کشیدن یک آرایشگاه در خانه خود خواهید رسید. به وزن سشوار توجه کنید.

برای خرید بهترین مارک سشوار حرفه ای شاید در ابتدا خیلی به این موضوع فکر نکنید. اما توصیه ما به شما این هست که به دنبال خرید سشوار مدل‌های سبکتر با توان بالا باشید. بهرحال از نگه داشتن سشوار یک کیلوگرمی در بالای سر خود در زاویه‌های متفاوت بعد از چند دقیقه خسته خواهید شد. وزن مناسب برای تجربه بهتر سشوار کشیدن موها چیزی حدود ۵۰۰ گرم است.

مدل با تنظیمات حرارتی و سرعت متنوع را انتخاب کنید

تا به اینجا درباره قدرت و وزن و چند ویژگی دیگر در خرید سشوار صحبت کردیم، همچنین مدلی را انتخاب کنید که تنظیمات حرارتی متنوعی داشته باشد. مدل‌های خوب دارای چند سرعت مختلف و چند درجه حرارت متفاوت هستند. برای موهای ظریف و یا خشک، درجه حرارت کم مناسب است. برای موهای معمولی، درجه حرارت متوسط مناسب است. برای موهای ضخیم و خیس درجه حرارت زیاد مناسب است.

قابلیت باد سرد

اگر می‌خواهید موهای شما درخشندگی خاصی داشته باشد و از وز شدن موها جلوگیری کنید، خرید سشواری را مدنظر قرار دهید که قابلیت باد سرد را داشته باشد. با این ویژگی در انتهای زمان سشوار کشیدن، دکمه باد سرد را فشار داده و با باد سرد سشوار موهای خود را به اتمام برسانید تا شاهد درخشندگی و سشوار مناسب موهای خود باشید.

از قابلیت باد سرد زمانی که تقریبا موهای شما ۸۰٪ خشک شده اند استفاده کنید و از گرمای اضافی بروی موهای خود بکاهید. قطعا اگر می خواهید بهترین سشوار بازار را انتخاب کنید . داشتن باد سرد می تواند بهترین قابلیت مورد نظر ما باشد .

دیسپانسر

دیسپانسر یک وسیله جانبی و اضافی برای سشوار کشیدن بهتر موهای موج دار است تا حالت زیبایی خود را حفظ کند. دیسپانسر به صورت وسیله جانبی جداشدنی بروی سشوار شما نصب خواهد شد.

سری متمرکز کننده هوا

وسیله جانبی دیگری که در سشوار کشیدن بهتر موهای شما به کمک‌تان می‌آید، متمرکز کننده است. این وسیله برای صاف کردن موها عملکرد بی نظیری دارد و در انتهای سشوار نصب می‌شود. این وسیله جانبی همچنین به جلوگیری از وز شدن موهای شما کمک خواهد کرد. برای استفاد بهتر همزمان با برس کشیدن موهای خود با سشوار مسیر برس را دنبال کنید . به این صورت به سرعت می‌توانید حالت دلخواه را به موهای خود دهید.

فروشگاه آی زیبا

فروشگاه آی زیبا عرضه کننده بهترین مسواک های برقی از برندهای معتبر می باشد. همچنین محصولات دیگری از قبیل ریش تراش ، دستگاه اصلاح بدن ، سشوار و سایر لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه و یا با شماره های آی زیبا تماس بگیرید . در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.