نسل جدید مسواک های برقی Oral B

نسل جدید مسواک های برقی Oral B  که توسط شرکت‌ اورال بی تولید می شود از قابلیت‌ های هوش مصنوعی برای بهبود سلامت دهان و دندان استفاده می کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بیشتر نسل جدید مسواک های برقی Oral B بپردازیم. فروشگاه آی زیبا عرضه کننده انواع لوازم بهداشتی و زیبایی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

مسواک‌های برقی، محصولات جدیدی نیستند ، اما نوآوری و ابتکار برای عرضه‌ فناوری ‌های جدید و بهبود سلامت دهان و دندان همچنان ادامه دارد. مسواک ‌های دستی چندان هم بد نیستند اما با وجود مسواک ‌های جدید هوشمند،خطر زوال دندان، بیماری ‌های لثه و دیگر عوارض دندانی کاهش خواهد یافت.

در CES 2020، شرکت محبوب Oral-B ، مسواک‌ های هوشمند خود را معرفی کرده است که به کاربر در بهبود عادت‌های مسواک زدن کمک می‌کند. اورال بی معمولا به‌ صورت پیوسته، مسواک‌ های الکتریکی جدید و بهبود یافته ‌ای را هر ساله به بازار عرضه می ‌کند. این شرکت در CES 2020 از محصول جدید خود، مسواکOral B iO رونمایی کرد.

نسل جدید مسواک های هوشمند اورال بی ، مجهز به محرک مغناطیسی برای کاهش صدای موتور و مجهز به حسگر هایی است که مقیاس دهان را دریافت می ‌کنند. این مسواک ها دارای اپلیکیشن راهنمای هوش مصنوعی می باشند که به کاربر در پاکسازی کل دهان کمک می‌کند.

مسواک های هوشمند اورال بی دارای حالت‌ های مختلف پاکسازی است و همچنین یک حسگر فشار دارد که به کاربر درباره‌ فشار وارد شده بر دندان‌ ها و لثه ‌ها هشدار می‌ دهد. این موضوع دارای اهمیت زیادی است زیرا بسیاری از افراد به‌ صورت نا خواسته، در حین مسواک زدن فشار زیادی به لثه ‌های خود وارد می‌ کنند. پیش‌ از‌ این مسواک های هوشمند اورال بی مانند Oral-B Genius X به بازار عرضه شده بود.

پیش‌ از‌ این مسواک های هوشمند اورال بی مانند Oral-B Genius X به بازار عرضه شده است.

این مسواک ‌ها از حسگر ها و الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می‌کردند تا به کاربر بگویند روی پاکیزگی کدام ناحیه از دندان ‌ها باید بیشتر تمرکز کند. اما نسل جدید مسواک های هوشمند Oral B iO که حاصل ۶ سال تحقیق و توسعه است، از هوش مصنوعی و الگوریتم‌ هایی استفاده می‌ کند که تمام ۱۶ نقطه ‌ی دهان به بهترین نحو ممکن تمیز شوند. به ‌عبارت ‌دیگر، مسواک های هوشمند اورال بی بهداشت کامل دهان کاربر را تضمین می‌ کند.

اما نسل جدید مسواک های هوشمند Oral B iO که حاصل ۶ سال تحقیق و توسعه است، از هوش مصنوعی و الگوریتم‌ هایی استفاده می‌ کند که تمام ۱۶ نقطه ‌ی دهان به بهترین نحو ممکن تمیز شوند.

مسواک های هوشمند Oral B iO

در مدل جدید مسواک‌ های هوشمندOral B iO  از درایو مغناطیسی برای ارتعاشات ریز موهای مسواک استفاده می ‌شود تا انرژی بیشتری به نوک موها منتقل شود و کاربر مسواکی نرم را ‌بر روی دندان های خود حس کند. همچنین، حرکت چرخشی موهای مسواک همراه ‌با ارتعاشات ریز آن احساس تازگی و تمیزی را به کاربر منتقل می کند.

نسل جدید مسواک های برقی اورال بی ۷ حالت مختلف مسواک ‌زدن دارد. مسواک های هوشمند Oral B iO از طریق بلوتوث به اپلیکیشن موبایل Oral-B متصل می ‌شوند که نحوه‌ و حالت های مختلف مسواک‌ زدن کاربر را آنالیز می کنند و سپس به او باز خورد می ‌دهند.

همچنین نسل جدید مسواک های هوشمند Oral B iO دارای راهنمایی سه ‌بعدی است که به کابر نشان داده می ‌شود و این راهنمایی سه بعدی حاصل اطلاعات هزاران فیلم از نحوه‌ صحیح مسواک ‌زدن است.

همچنین نسل جدید مسواک های هوشمند Oral B iO دارای راهنمایی سه ‌بعدی است که به کابر نشان داده می ‌شود و این راهنمایی سه بعدی حاصل اطلاعات هزاران فیلم از نحوه‌ی صحیح مسواک ‌زدن است.

اگر فکر می‌کنید استفاده از گوشی هوشمند هنگام مسواک ‌زدن خطرناک است و یا حوصله ‌ی این کار را ندارید، صفحه‌ نمایش مسواک های هوشمند Oral B iO امکان تعویض حالت مسواک ‌زدن از بین ۷ حالت موجود را فراهم می ‌کند.

این مدل مسواک ها ۵ الی ۱۲ روز شارژ نگه می‌ دارند و حدودا ۳ ساعت طول می‌ کشد تا باتری آن کامل شارژ شود. همچنین باید بگوییم نسل جدید مسواک های هوشمند اورال بی با سرعت حرکتی ۱۴۵ هرتز کار می‌کنند.

چرا از نسل جدید مسواک های برقی Oral B استفاده کنیم؟

با اینکه فناوری نسل جدید مسواک های هوشمند کمی پیچیده به‌ نظر می رسد، اما طراحی فیزیکی مسواک‌ های هوشمند اورال-بی کاملا ساده است و تنها از دو دکمه و صفحه ‌‌نمایش هوشمند تشکیل می شوند.

صفحه ‌نمایش شمارش معکوس ۲ دقیقه ‌ای را نشان می‌ دهد که زمان پیشنهادی Unique Smile برای مسواک ‌زدن می باشد و چناچه کاربر به‌ خوبی دندان های خود را مسواک زده باشد، به او چشمک و لبخند می ‌زند.

نسل جدید مسواک های هوشمند Oral B iO نیز مانند سایر مسواک برقی‌ های اورال‌ بی حسگر فشار دارد. این حسگر باعث می شود اگر فشار دست کاربر بر روی دندان هایش زیاد باشد، قرمز می‌ شود و روی صفحه ‌‌نمایش صورتک ناراحت نشان داده می‌ شود.

در‌صورت درست‌ بودن فشار دست بر روی دندان ها، چراغ حسگر سبز خواهد شد و صورتک خندان روی صفحه ‌نمایش ظاهر می‌شود. نتیجه‌ آزمایش ‌های بالینی مسواک های هوشمند اورال بی نشان می ‌دهد افرادی که از مسواک‌ های هوشمندOral B iO  استفاده کرده‌ اند، به نسبت ۶ بار پلاک بیشتری از روی لثه‌ های آن ‌ها برداشته شده است. همچنین ۸۳ % از بیماران لثه‌ ای در مدت ۸ هفته، از دسته‌ بندی لثه‌ های غیر سالم بیرون آمده اند و در دسته ‌‌بندی لثه ‌های سالم قرار گرفته ‌اند.

کلام آخر

در این مقاله با نسل جدید مسواک های برقی اورال بی آشنا شدیم. این مسواک ها که به مسواکهای هوشمند شهرت دارند به شما در تمیز کردن بهتر دندانهایتان کمک کرده و میزان پوسیدگی دندانهای شما را کمتر از قبل می کنند. با نگاهی هوشمندانه می توان فهمید که هزینه کردن برای خرید مسواک هوشمند از هزینه هایی که در آینده بابت پوسیدگی دندانها باید بپردازیم به مراتب کمتر است. فروشگاه آی زیبا عرضه کننده انواع مسواک های برقی و هوشمند اورال بی می باشد. برای خرید محصول موردنظر به سایت مراجعه نموده و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

فروشگاه آی زیبا

فروشگاه آی زیبا عرضه کننده بهترین مسواک های برقی از برندهای معتبر می باشد. همچنین محصولات دیگری از قبیل ریش تراش ، دستگاه اصلاح بدن ، سشوار و سایر لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه و یا با شماره های آی زیبا تماس بگیرید . در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.